خییییلی حسودم!


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                  

من حسودم!

من حتي ... " به مولكولهاي هوا هم حسادت مي كنم!"

آه كه چه بي مهابا تو را لمس ميكنند!

............................................................................................

زن جنس عجیـــــبی ست
چشم هایش را که می بنـــــدی ؛
دید دلــــش
بیشتر میشود !
دلش را که میشــــکنی ؛
بـــــاران لطافت
از چشم هایش سرازیــــــر،
انگـــــار
درست شده تا روی عشــــق را
کــــــم کند !!!



نظرات شما عزیزان:

فرزاد والهه
ساعت20:51---23 تير 1391
سلام.همين اول اومدم.اينو ديدم.ناراحت شدم.فرزانه جون چى شد؟

دلم تنگ ميشه واسه وبلاگتپاسخ:nemishe biam webet sahare aziz.........nemishe nazar bezaram:(


negin
ساعت13:25---22 تير 1391
آپـ
آپـ
آپــــ
آپـــــــ
آپـــــــــ
آپـــــــــــــم


sahar&shahab
ساعت17:40---20 تير 1391
فرزانه جون امیدوارم هرجا که هستی خوشحال وخوشبخت باشی درکنارعشقت.دلمون واست تنگ میشه

sahar&shahab
ساعت8:03---20 تير 1391
سلام عزیزم.خوبی؟؟فرزانه جون کجا؟چرا حذفش کنی وب به این قشنگی دختر؟عسیسم ایشاله خوشبخت باشی همیشه وهمیشه درکنارعشقت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 19 تير 1391برچسب:,| 8:44|من|

MiSs-A